ایلحانایلحان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

نازبالام ایلحان قندعسل مامانی و بابایی

13 ماهگیت مبآآآآآآآآآآآآرککککککک

1392/6/27 1:24
نویسنده : مامان ایلحان
374 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به غنچه وجودم ایلحان عزیزم، بزرگ مرد کوچکم خیلـــــــــــــی خیـــــــــلی دوستت دارم.

ایلحانم 13 ماهگیت مبارک

جون دلم خوشحالم از این که این روز خوشگل زندگیت مصادف با میلاد پر برکت امام رضاست یا ضامن آهو یا امام هشتم که معنویات بچهگی من بهت گره خورده خیلی دلم هوای اون گنبد طلایی تو کرده مارو بخواه تا راهی شیم دلم بد جوری گرفته.........اومدم برات بنویسم تا یه کم آروم بشم بیدانام.

جونم برات بگه عزیزک مامان مبارکه مبارکه دندون تازه مبارکه دو تا دندون تازه (دندون هفتم و هشتم) در اوردی که سرشون مشخصه و لثه هات خیلی باد کرده فکر کنم مثل دندونای قبلی که چهار تا رو با هم در آوردی حالام میخوای انقلابی به پا کنی و سه چهار تا رو با هم در بیاری ولی اونقدر هواتو دارم که نمی زارم حتی یه ذره هم درد بکشی.

راستی چند کلمه دیگه هم به دایره لغاتت وارد شده:

ساعت : آعَت

چنده : دنده     (ساعت چنده : آعَت دنده )

صندلی : دَندَل

اسب : اَبـــــــــــ

گنجیشگ : جیش

جوجه : ج  (فقط همین ج)

مربع : بَبع

ماه : اول( آه) بود بعدا (وآه) شده بود ولی امروز گفتی (ماه) قربون این زبونت بشم من

ایلحانم خیلی خوب و باصلابت تمام راه افتادی و هر قدمی که برمیداری دستامو باز میکنم و میگم خدایا شکرت نمی دونی اونقدر لذت میبرم از راه رفتنت که فکرشم نمیتونی بکنی خدا جون مامان بودن عجب دنبایی داره شکرت که به من لیاقت مادر بودنو دادی شکر.

من فدای این اندازه پاهات بشم که شروع به راه رفتن کرد

توپ بازی تو حموم خیلی خوش گذروندیم

یه نمونه ی کوچیکی از شلوغ بازییات،نمی دونم چه دشمنی با این گلدون داری که همش برگهاشو میکشی حیوونی داره کچل میشه از دست تو شیطون.....زبان

نازنین پسرم خودشو خسته کرده و خوابیدماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مرجان مامان آران
1 مهر 92 16:57
13 ماهگیت مبارککککک
مامان علی (نازی)
10 مهر 92 20:34
سلام دوست خوبم 15 ماهگی پسرتون مبارکماهم از تبریز هستیم من کینکتون میکنم اگه شماهم دوست داشتین مارو لینک کنین
مرجان مامان آران و باران
26 مهر 92 15:27
13 ماهگیت مبارک عزیزمممممممم قربونت برم با این حرف زدنتتت