ایلحانایلحان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

نازبالام ایلحان قندعسل مامانی و بابایی

سفر به تبریز و پانزده ماهگیت مبارکککککککک عزیزکمممممم

1392/9/18 16:42
نویسنده : مامان ایلحان
576 بازدید
اشتراک گذاری

    سلامممممممممممممم ایلحانم ما الان تبریزیم و اومده بودیم که هم تاسوعا و عاشورا رو اینجا باشیم هم برنامه چکاب تو و خیلی کارای دیگه.....

ني ني شكلك ني ني شكلك

روز تاسوعا پرواز داشتیم و شما پسر گل تو فرودگاه اونقدر رفتی این ور اون ور این ور و هر کی هم میدیدت قربون صدقه ات میرفت و بغلت میکرد و تو هم اجتماعی انگار نه انگار که غریبه ان کشته منو این اجتماعی بودنت همیشه وقتی پارکم میریم این جوری هستی خلاصه کلی خودتو خسته کردی و تا سوار هواپیما شدیم رفتی تو خواب و دوساعت پرواز تموم شد، یعنی اصلا اذیت نکردی و شاه پسر بودی.

عزیز دلم شانزده ماهگیت مبارک، خوشگل مامان،شیرین مامان همه چی عالیه وقتی با بابایی بردیمت چکاب قد و وزنت عالی بود و از طرف خانم دکتر من شدم مامان نمونه و بابایی شد بابای نمونه اونقدر شلوغی میکردی و صدات همه جا رو برداشته بود ساعت رو دیوارو نشون میدادی و می گفتی آعَت تابلو ها رو میدیدی و اعداد رو میخوندی سه ،شش، نه، ده ... خلاصه وقتی به قول خودت میریم دَردَر فقط میگی ولم کنین راه برمو و شلوغی کنم.

این کفشای خوشگل کادوی 15 ماهگیته پسر نازنینم که خیلی دوسش داری و میگی من من من یعنی ماله منه بعلاوه چهار ست لباس مارک دار که عکساشو نمیزارم تا لو نره نفسم

راستی موهای جلویت چشماتو اذیت میکرد کلی خودمو راضی کردم تا رضایت بدم که یه کم کوتاه بشه تا چشماتو اذیت نکنه و با بابایی یه کم کوتاهش کردیم فقط موهای بالای چشماتو و برات یادگاری گذاشتم بمونه چون تا حالا قیچی نخوره موهات.

خواب ایلحانم تو هواپیما

خرید های دیگه.....

دیگه تنت میشه این حوله BEN10 ولی یه کم بزرگه هنوز ،خودتم خوشت میاد

چشمم روشن دیگه دستت به دستگیره در می رسه و میتونی درو باز کنی اولین بار که در و باز کردی خودتم شوکه شدی و پریدی بغلم  و بوس بوس بوس

 

خدایا شکرت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

تارا
1 آذر 92 0:37
تارا
1 آذر 92 0:39
aya mnzure shoma az maman silver )mami TALAAAAAAAAAAA( hamun TAHRAAAAAAAAA ast????????
تارا
1 آذر 92 0:40
آخه زیادییییییییی کنجکاومممممممممممم
مامان علی (نازی)
11 آذر 92 18:16
عافیت باشه خاله
مرجان مامان آران و باران
14 آذر 92 1:02
16 ماهگیت مبارک عزیزککککککک کفش و وسایلتم مبارک خوشگلمممممم