ایلحانایلحان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

نازبالام ایلحان قندعسل مامانی و بابایی

شمارش معکوس تولد عشق و زندگیم(خاطراتی از1تا5 ماهگی)

1392/5/12 23:58
نویسنده : مامان ایلحان
2,662 بازدید
اشتراک گذاری

26 مرداد 1391 یه فرشته کوچولوی مهربون به دنیا اومد، که الان همه ی دنیای منه...

بــــــــــله، میشه گفت یکسال تموم شد عزیزتر از جانم یه ساله شدنت مبــــارک 

سوسوی ستارگان آسمان در التهاب آمدن توست

آمدی و آسمان و زمین را برایم بهشت کردی

تنها ستاره ی آسمان دلم تولدت مبارک

الفبا برای سخن گفتن نیست / برای نوشتن نام توست اعداد
پیش از تولد تو به صف ایستاده اند
تا راز زاد روز تو را بدانند
 تولدت مبارک

قشنگ ترین صدای زندگی تپش قلب توست

با شکوه ترین روز دنیا تولد توست پس برای

من بمان و بدان که عاشقانه دوستت دارم

پلک جهان می پرید، دلش گواهی میداد

اتفاقی می افتد، اتفاقی می افتد و

فرشته ای از آسمان فرود آمد بنام ایلحان

عزيزم آهنگ صدايت با به دنيا آمدنت زيبا ترين ترانه زندگيم شد


نفس هايت تنها بهانه نفس کشيدنم و وجودت تنها دليل زنده بودنم شده، عزیزکم

تمام دقایق مانده از عمرم به همراه زیبا ترین بوسه های عاشقانه

هدیه ای برای لمس بودنت ایلحانم

 تو خلق شده ای برای من تا زیباترین لحظه ها را برایم بسازی

لبریز از عشق و محبت

ای زیبا ترین ترانه ی هستی ایلحانم، تو برایم ارمغان خوبی ها و زیبایی هستی

بهترین آهنگ زندگی من تپش قلب تو

و قشنگ ترین روزم روز شکفتن تو

تولدت مبارک شیر مرد مادر

ای سر کرده ی خوبی ها، ای انفجار عشق

عاشقانه دوستت دارم، بــــــــــــــــــوس

خدایا هزاران هزار شکرت که من ایلحان مو دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مرجان مامان اران
15 مرداد 92 3:31
ای جانم عزیز دلم قربونت برم تولدت پیشاپیش مبارککککککککککککککککک تپلک نازمممممم ببخشید دیر میام عزیزمم دیگه شرایطمو میدونی خودتتتت
مامان آنيسا سعيده
16 مرداد 92 14:44
خيلي پسر نازي داري خدا برات نگه داره به وب ماهم سر بزنين همشهري خوشحال ميشم منم با افتخار لينكتون ميكنم