ایلحانایلحان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

نازبالام ایلحان قندعسل مامانی و بابایی

ماجرا های ایلحانم

1392/5/10 0:36
نویسنده : مامان ایلحان
462 بازدید
اشتراک گذاری

 سسسسسسسسسسسسسلــــــــــــــــامممممممممم یصد تا سلام

جوجه کوشولوم عاشقتم

هر انسان لبخندی از خداست و تو زیبا ترین لبخند خدایی

بهانه زندگیم 

 کارای جالب این روزااااااااااااااااهورا

1. وقتی میگم ایلحانم arms up دستاتو بالا میبری و arms down دستاتو میاری پایین و وقتی میگم clap دس دس میزنی، قربونت بشم که همه چی رو زود یاد میگیری.

2.چایی رو خودت فوت میکنی و میخوری.

3.با هم گل یا پوچ بازی میکنیم وقتی چه گل و پیدا کنی چه نکنی خنده هاب بامزه ات رو لبات بیدانام.

4.حدودا 6 ماهه بودی که گوشی قبلی مو  پر آهنگ های انگلیسی کودکانه و فارسی عمو پورنگ کردم و(بدون سیم کارت) همیشه میدم دستت خیلی قشنگ گوش میدی و اگه حالشو داشته باشی نیناش نیناش هم میکنی خلاصه دیروز یه کار جلب میکردی: گوشی رو زیر لحاف قایم میکردی و بعد دستاتو بهم میزدی و متعجب نگا میکردی یعنی کجاست؟ بعد خودت میگشتی و پیداش میکردی این بازی نیم ساعتی ادامه داشت.

 بریمممممممممم سراغ عکساهورا

 اول از همه برات تاب خریدیم و دم در اتاقت به راهه،هر وقت دلت خواست میریم سراغش ولی زیاد نمیشنینی فقط چند دقیقه، چون اونجا نمیتونی شیطنت بکنی زود واهان پیاد شدنی عجیجمممم فقط من موندمسوال هم به آب همم به تاب میگی آپ حالا من آب که زود میارم برات ولی باید یه کاری کرد؟؟؟؟متفکر

آقا پسرم اینجا خودت وایسادی بدون کمک با احتیاط کاملتشویق، موقع پا شدن خیلی خــــــیلی احتیاط میکنی واسه همین کم زمین میخوری

اماده شدیم بریم خونه خاله لیــــــــــلا، هــــورااااااااااااهورا

بازی با کفشدوزک رو یخچالی که خیلی دوسش داری،وقتی میریم کنار یخچال میگم کفشدوزک کو؟ با انگشت کوچولوت نشون میدی و یه خنده یعنی بردارمش بعد منم که نه نمیگم میایم بازی و رو پارکتا سرش میدیمقلب

 انگار اینجا خیلی خوش میگذره از شلوغی به کجا ها که نمیرسی رفتی رو میززززززززماچ خنده تو بخورم من

دیگه در مورد کارات حضور ذهن ندارم بمونه واسه پستای بعدی عزیزکم

و

تمام دارایی من قلبی است که در سینه دارم و برای تو می تپد ، آن را به تو تقدیم میکنم عشق بی همتای من، خیلی دوست دارممممممممممقلبماچقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آرتین
10 مرداد 92 9:55
سلام ماشالا ماشالا چه پسر نازی دارین خدا براتون نگه داره منم خوشحال شدم که به ما سر زدین با اجازه من شما رو لینک کردم
مامان آتنا
25 مهر 92 10:54
چه پسر شیرین و دوست داشتنی دارین، خدا حفظش کنه. از دیدن وبلاگتون لذت بردم، خیلی عالی بود. به ما هم سر بزنید خوشحال میشیم