ایلحانایلحان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

نازبالام ایلحان قندعسل مامانی و بابایی

ایلحان،جان و دلم

1392/2/19 0:53
نویسنده : مامان ایلحان
1,141 بازدید
اشتراک گذاری

سلاممممم به روی ماهت عزیزکم، خوشگل مامان دندون ششم ات در اومده،دندون هفتم هم جاش سبز شده یهههههههههه کمی مشخصه عزیزدلم، مبارکت باشه این روزا خیلی بی قراری میکنی همه دندونات میخوان یه هویی در بیان برا همین اذیتت میکن منم فقط سرگرمت میکنم هی باهات بازی میکنم یعنی کارم فقط همینه اصلاحش کنم هی مدل بازی هارو عوض میکنم تا حوصله ات سر نره......

چند روز پیش حالت خوب نبود ماجرایی داشتیم که الانم یادم میاد دستو پام میلرزه و گریه ام میگیره....

فقط خدارو شکر که سر حال شدی و سلامت شکرت خداجون.

 

ایلحان پسر مشغول بازی با بلوک های رنگی

ایلحان پیشی تو بغل داره بی بی انیشتن نگا میکنه،این روزا با پیشی پشمالو بیشتر حال میکنی عزیز دلم با اون میو میو های با مزه اش که خوشت میاد زیاددددددددددد

نفس مامان تازه گیها میتونی رو زانوهات بشینی، اینجا من داشتم با GYM Ball ورزش میکردم که شما اینطوری نگاه میکردی تا ته توی قضیه رو در بیاری جـــــــــــون دلــــــــــــــم

قربون مدل خوابیدنت بشم منننننننننن، مامان جون

تازه برات خریدم کردم مامانی، عروسکها انگشتی با کتاب پلاستیکی ماهی کوچولو ، چون چند تا از کتاب داستانانو با دهن مبارکتون تست کردی و بعدم پارش کردی دیگه مجبورم کتاب پلاستیکی و پارچه ای برات بخرم.

 نفسمی ایلحانم، تا جون دارم عاشقتم. یه ماچ گـــــــــــــــــنده ی گــــــــــــنده از اون لپای گلتماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

شیدا
21 اردیبهشت 92 9:47
عزیزم



خیلی دردش میاد جوجه



من میمیرم اگه بچم بیقراری کنه،خدا خودش صبر بده



رمز داده بودم دیگه؟؟؟


واقعا خدا خودش به تموم مامانا وقتی بچه شون درد داره صبر بده

بابا
21 اردیبهشت 92 18:31
جگرم تو همیشه شیر مرد بابایی
مرجان مامان آران
24 اردیبهشت 92 22:36
اخيييييييييي عزيزم ميدونم دندون خيلي بدهههه ارانم منو بيچاره كرده دوباره
زینب
1 خرداد 92 21:16
سلام دوست عزیز . تو وبلاگ نی نی آی کیو پیام گذاشته بودین خواستم تو وبتون جواب بدم. بهتره با ایلحان عزیز بازیی بکنید که دوست داره... نیاز نیست وقت زیادی برای آموزش خوندن بذارین البته به نظر من. میتونین ببرینش پارک تا طبیعت رو ببینه یا بهش اجازه بدین که با اسباب وسایل بی خطر خونه بازی کنه ... خلاصه این تجربه منه که محیط امن بهش بدین و بذارین همه چی رو خودش تجربه کنه با تمام حواسش... موفق باشین