ایلحانایلحان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

نازبالام ایلحان قندعسل مامانی و بابایی

21 ماهگیت مبارک همه ی زندگیم

1393/2/28 15:48
نویسنده : مامان ایلحان
956 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام و هزاران سلام به روی همچو ماهت ایلحانم

ایلحانم. عشقم. امیدم. نفسم

21 ماهگیت مبارک

ایلحانم بازم من دیر اومدم طبق روال های گذشته حتما چیزی شده که من دیر کردم بله یه ماجرای طولانی و خاطرات بد و بد از بیماری 2 هفته ای  ایلحان که نفس مامانش خیلی اذیت شد. قربونت بشم تو اذیت شدی ولی من مردم و زنده شدم من و بابایی تو این دو هفته نه خواب درست حسابی داشتیم نه آسایش جا داره اینجا از همسر مهربون و بینظیرم امیر خودم که همیشه همراهمه تشکر کنم با این که صبحا باید زود بره ولی شبا وقتی من بیدارم اونم بیداره. آقایی فداکار دوست دارم مننننن.

از روز حنابندون عمو اصغرت که اون شب ماه تو مجلس شده بودی همه قربون صدقت میرفتن شما هم با رقص کردنات دلبری میکردی واصلا هم خوابت نمی یومد و تا ساعت 3 شب بزن و برقص داشیم  که ساعت 4 رسیدیم خونه شما تو ماشین خوابت برد صبح که 11 پاشدی و حالت اصلا خوب نبود استفراغ و اسهال  ترسناکترین بیماری بچه ها هیچی نمیخوردی و فقط شیر خودم اونم استفراغ میکردی و روزی 10 یا 12 تا پوشک وضیعت خیلی بحرانی دو بار تو تبریز بردیمت دکتر و با این وضع شما باید میومدیم پارسیان پیش بابایی اینجام که اومدیم سرماخوردگی و ابریزش بینی و خس خس سینه و دوباره دکتر.

هزار مرتبه شکر که الان بهتری و من هاج و واج که یک شبه تو به چه روزی افتادی که این بیماری 2 کیلو از وزنتم کم کرد هر کی میبینه میگه ایلحان لاغر شده چرا؟ چی شده ؟غذا نمیدین بهش( از دوستای بابایی) و منغمگین غافل از اینکه...........

لطفا خاله ها و عموهای محترم عزیزانی که میاین وبلاگ ایلحان چه اونایی که کامنت میزارن چه اونایی که خواننده های خاموش هستن وقتی به عکسای ایلحان نگاه میکنین ماشاالله یادتون نره یه دنیا ممنونآرام

بعد از این خاطرات تلخ حالا نوبته اینه که

 من بگم 21 ماهگیت مبارک ماه کوچولوی من جون دلم بزرگ شدن مبارک آقا شدن مبارک نفسم.

شیرین زبون من که هر روز با گفتن یه کلمه جدید غافلگیرمون میکنی.

این روزا (مال منه ) ماشین مال منه.توپ مال منه ........ رو زیاد تکرار میکنی حتی میگی ( توپ آیناز مال منه) که این جمله ات کشت منو از خندهخنده(آیناز هم بازی ایلحان دختر دوستم)

و کلمه ای که زیاد تکرار میکنی به خصوص وقتی اتوبوس میبینی ( ایندیسی ایندیسی باباخانه).

و خیلی جملات با مفهوم.کلمات دو یا سه بخشی رو هم قشنگ و عالی تلفظ میکنی مننننن بخورمممم اون زبوتوووو.

عاشقتم عزیز دلم لذتی که تازه تجربش کردم چند شب پیش موقع خواب اومدی دستاتو دور سرم حلقه کردی و گفتی (مامانی بغل خواب) آخ که اونقدر چسبید و منم بوسه بارونت کردم......

فقط یه گله ی کوچیکه کوچیک از گل پسرم تو این چند روزه که مریض بودی یه کم لوس تشریف داشتی و چند تا عادت بد پیدا کردی : (که البته همه میگن اقتضای سنش ایجاب میکنه)

1ـ اسباب بازیاتو به بچه های دیگه نمیدی !

2ـ هر کی بیاد و اسباب بازیتو بگیره یا برداره بجای اینکه بری ازشون بگیری میای پیشمو گریه میکنی که اصلا پسندیده نیست!

ولی من میدونم که همه اینا به خاطر اینه که روزای سختی پشت سر گذاشتیم و ایلحان من روح بزرگی به بلندای آسمونا داره و اینطوری ها هم نیست و اینارومیزارم به شیطنت های کودکانت نی نی کوچولوی خوشمزه ی مامان که عاشق بوی تنتم من.........

عکسای ایلحانی تو مراسم عروسی

عکسای ایلحان در روزشمار 21 ماهه شدنش یعنی 1393/2/26 روز جمعه کنار دریا

ایلحانی باید داره که سنگ بندازه تو آب و اینم پش بینی های من که براش سنگ بردم لب دریا

خدایا شکرت

فقط خدایا مواظب این فرشته کوچولوی من باش

پسندها (2)

نظرات (0)