ایلحانایلحان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

نازبالام ایلحان قندعسل مامانی و بابایی

عشــــــــــــق مـــــامــــــــــان

1392/5/2 18:28
نویسنده : مامان ایلحان
397 بازدید
اشتراک گذاری

ســــــــــــــــــــلام عروسک مـــــــــامــــــــــان

اومدم بگــــــم  عشــق تو واسـم همه چــــــیزه

و ماجراهامون..........

به به گفتنت شده زبون زد همه، هر چیز خوردنی میبینی میگی به بــــه، خودشم با شابا شوپ اونقدر صدای خوشگلی داره این شاباشوپت که عاشقشم

 از میوه ها تو این تایم هلو رو خیــــــــــــلی دوس داری یعنی وقتی 11 ماهت تموم شده و اولای 12 ماهگیته آخه قبلا سیب و بیشتر می پسندیدی جوجه ی بی نظیرم.

بقیه شیرین کاری های ایلحانی به روایت تصویر

گل از حموم در اومده

خوشگلیتو بخوره مامانننننننننت

ایلحان داره بلال میخوره !!!!!!!!!!!!!! خودشم از سرش شروع کرده !!!!!!!!!!!!!!

هی بهش میگم مامانی از سرش نه از اینجا بخور؟

انگار نه انگار با دستش اشاره میکنه مامانی شما کاریت نباشه خودم سرشو دوش دارم

و اما از بازی های من و پسرم (دکتر بازی) با لوازم پزشکی که مامان طلاش براش خریده ، عوسکارو معاینه میکنیم من صدای قلب در میارم ایلحانم معاینه میکنه بعد میگیم خوبه اینم خوبه.......ایلحانم غش غش میخنده قهقهه این بازی خیلی برات جالبه مامانی

آخه من و بابایی دوس داریم پسرمونو دکتر  کنیم ولی توی یه مساله تفاهم نداریم من میگم ایلحانم تخصص قلب و عروق بگیره بابایی میگه مغز و اعصاب نیشخند

آقای دکترم خسته شد .......... بریم سر بازی دیگه

ایلحان گل گلاب سوار بر ماشین مک کویینش و از مامان میخواد که بیاد سرش بده روی پارکت

زیادی خوش میگذره اینطوری مگه نه جون دلکم قلب

نوشتم برات عاشقانه تا بزرگ شدی عاشقانه بخونی مامانی....خیلی دوســـــــــــت دارم. یه بوس محکمممممماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ایمان
2 مرداد 92 23:58
شهلا
6 مرداد 92 10:47
سلام خاله جونم.چطوری گلم.خاله چند روزه که ندیدمت دلم برات غش میره.راستی ایلحانم ماهه تولدتم هم مبارک.روزا چقد زود میگذرن.مثله اینکه دیروز بود که ایلحان کوچولو بدنیا اومده ولی الان بزنم به تخته.بوس بوس
بابا
8 مرداد 92 18:24
قیافه نازتو من بوخورم