ایلحانایلحان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

نازبالام ایلحان قندعسل مامانی و بابایی

جشن بزرگ یــــــــــــــــا مهدی(نیمه شعبان مبـارک)

1392/4/4 0:50
نویسنده : مامان ایلحان
516 بازدید
اشتراک گذاری

کجايى اى هميشه پيدا از پس ابرهاى غيبت؟

چه جمعه ها که يک به يک غروب شد نيامدي

چه بغضها که در گلو رسوب شد نيامدي

میلاد مهدی (عج) مبــــارک

 

سلام به وجودم، یگانه تخت نشین قلبم، جوجه یی که بر قلب من و باباش حکومت میکنه.....ایلحان گل وگلابم.

ایلحانم اومدم عید نیمه شعبانو تبریک بگم مامانی چون از همون بچگی یه جور خاص یه احساس متفاوتی نسبت به اعیاد دیگه به نیمه شعبان داشتم .یادم می یاد توی یه خیابون نیمه شعبانو چراغونی میکردن و یه بسته شکلات توی هر ماشینی مینداختن منم هر سال سوار ماشین مون میشدم و به بابام میگفتم بابا مارو ببر اونجا(همگیمون) بابای گلم هم رو حرف دخترش حرف نمیاورد و زود میرفتیم. یادش بخیر....... 

و اما یه خاطره خوشگل دیگه ای که دارم!!!  اینه که نیمه شعبان پارسال یعنی سال 91 درست روزی که شما گل پسرم هفت ماه و بیست روزه تو دلم بودی ما اسباب کشی کردیم به خونه تازه مون،خونه که نه من همیشه میگم بهشتمون چون خیـــــلی خیــــــــلی دوسش دارم. ما خیلی واسه خونه گشتیم و وقتی این خونه بزرگ و عالی رو دیدم به امیری گفتم (من اینجارو میخوام، من اینجارو میخوام) که به لطف خدا و با تلاش عشقم که واقعا خودشو به آب و آتیش زد. صاحب این بهشت شدیم خدایا شکرت ،امیری ممنونم جان دلم و الان درست یکـــــــــسال گذشت.

شاهزاده ی من ایلحانی، بابایی تو، برا آرامش و آسایش ما ذره ای کم نمیزاره من که به داشتن همسری مثه آقایی خودم افتخار میکنم اینو بدون و یادت باشه که بابات همیشه یه ثروت نابی یه که یه دونه میشه پیداش کرد، همین.

و اما نیمه شعبان امسال هم جهازبرون خاله لیلا برد که خونه ی عشق و صفاشو چیدیم.

 

ایلحانم این روزا بیشتر ازت فیلمبرداری میکنم مامانی، چون اونقدر کارای جالب و شیرین میکنی و صدا های خوشمزه در میاری که میخوام فیلمشو یادگاری برات نگه دارم.

 

پروردگارا.........خدای مهربانم......دردانه ام را به دستان توانای تو میسپارم که تو بهترین نگهبانی.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان سویل
4 تیر 92 9:06
عیدتون مبارک خانومی خصوصی داری
مامان رايان
4 تیر 92 20:38
ماشالاااااا چه پسر نازي مرسي كه اومدين وبلاگ من
شیدا
9 تیر 92 17:21