ایلحانایلحان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

نازبالام ایلحان قندعسل مامانی و بابایی

نه ماهگی ایلحانم مبااااااااااااااررررکــــــــــــ

1392/2/27 15:42
نویسنده : مامان ایلحان
362 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به روی ماهت قند عسل، قند نبات، گل گلاب،ایلحان پسر، عشق خودمممممم

جون دلم نه ماهه شدنت مبارک  

عزیز مامان،بزرگ مرد کوچکم امروز برای اولین بار گفتی ماماماما ،قربون اون زبونت بشــــــــــــــــــم من

این روزا زندگیم شده فقط فقط فقط تو.........عزیز لحظه های من

لحظه هایی که پر شده از ماماماما.... های تو.... لحظه های بازی با تو ... یاد دادن چیزهای تازه ... غذا خوردن تو ... آبمیوه خوردن تو... و خنده های دلنشین و دلربای تو

تازه گیها یاد گرفتی موش بشی عزیزترینم و قتی میگم موش شو دماغ تو میکشی بالا و برام موش میشی اونقدر خوردنی میشی جیگر طللای من که میخوام همونجا درسته بخورمت....

و اما گل پسر شیطون بابا، عاشق بیرون رفتنه، شیرینکم اونقده واسه بیرون رفتن ذوق میکنی!!!!!!!

سینه خیز میری جلوی بالکون یا در ورودی اونجا دستاتو باز میکنی و بغل میخوای، منم اگه هوا خوب باشه میبرمت بیرون و اما بدی هوا باعث میشه به یه نگاه از بالکون بسنده کنیم عزیززززززززم

تازه !!!!!!!!!!!!!! بای بای هم میکنی دست تو و می بندییو و بالا پایین میکنی......خلاصـــــــــــــــه

نفس مامان دوستتت دارم

خدایا ایلحان مو به تو میسپرم خودت مراقبش باش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مرجان مامان آران
27 اردیبهشت 92 16:03
9 ماهگيت مبارم خوشگلممممممممم
شیدا
30 اردیبهشت 92 13:20
مباااااااااارررررررررررک آخی،جوجو مامانشو صدا میکنه
مامان ایمان
30 اردیبهشت 92 18:32
سلام عزیزم ماشالله چه گل پسری نه ماهگیت هم مبارکککککک خوشگل خاله منین گوزل بالامیییی اوپ همشهریییییییییی
مامان سویل
31 اردیبهشت 92 12:16
مبارکه