ایلحانایلحان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

نازبالام ایلحان قندعسل مامانی و بابایی

سال نو مبارک، اولین بهار زندگی ایلحانم مبارک ( بهار 1392)

1392/1/6 12:39
نویسنده : مامان ایلحان
1,931 بازدید
اشتراک گذاری

ســـــــــــــــــــلام ایلحــــانم ،عــــــــیـــــــدت مبـــــــــــــــارک عشق مامان

بی نظیر ترین سفره هفت سین زندگی بابایی و مامانی با بودن ایلحان.

قربون دو تا عشق زندگیم بشم من.

ایلحانم اومدم بعد کلی تاخیر،آخه عزیز دلم دم عیدی سرمون اونقدر شلوغ بود که نپرس نفسم.

از وقتی که بابایی قربونش برم برگشت پیشمون مشغول خرید و خونه تکونی و تغییر دکوراسیون و کلی کار عقب افتاده شدیم که فرصت نشد پست بزارم گل پسرم.شما هم دو روز مونده به عید سرما خوردی و خدا رو شکر زودم خوب شدی پسر قوی خودم. 

راستی یه تبریک دیگه هفت ماهگیت مبارک عزیزم.خیـــــــــــلی خیــــــــــــــــــــــــــلی دوست داشتنی تر شدی بیدانای مامان.عشق شدی زندگی شدی بازیگوش و شلوغ و شیطون نگو شیطون بلا شدی بـــــــــــــوس بــوس بوسی.

ني ني شكلكني ني شكلكني ني شكلكني ني شكلك

ایلحانم یه چیز دیگه اینکه،زندگیم قسمت نشد برات آش دندونی بپزیم، مامانی  خیلی سعی کردم ولی انگار قسمت نبود،حتی گیفتای دندونیتو درست کرده بودم اینم عکس رو گیفتات بود یه نمونه..........

به بابایی میگم امیری چرا نشد واسه ایلحان آش دندونی درست کنیم میگه مشکلی نیست همه دندوناش در بیاد بعد میپزیم (یعنی همه 20 تا دندون شیری) بعد کلی خنده گفتم باشه این رسمم شما پایه شو بزار آقایی.

راستی ایلحانم عکست تو مجله نی نی + اسفند ماه چاپ شده. وقتی تو دلم بودی همیشه این مجله رو میخوندم صفحات اولش عکس بچه هاست گفته بودم منم عکس گلمو میدم که چاپ کنن وقتی 4 ماهه بودی فرستادم که چاپ بشه.

اینجا میخواییم بریم مهمونی عســـــــــــل مامان.

 زندگی مامان انشاالله سال خوبی داشته باشی. آرزوی سلامتی میکنم برا همه دوستان و آشنایان بخصوص بابایی و بابا خان و مامان طلا، خدا جون یه آرزوی دیگه هم دارم که اونم خودت میدونی.

خـــــــــــدا یـــــــا شــــــــــکرت به خاطر همه چی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

شیدا
7 فروردین 92 2:17
آره عزیزم یادمه چه پسر خوشتیپیم داری ماشالا بزرگ شد مواظبش باش دخترا ندزدنش معنیه اسمش چیه؟
شیدا
7 فروردین 92 13:57
تا حدودی.. شوهره من گفته اگه بچه دختر شد باید خودش اسم انتخاب کنه منم دنبال اسم پسرونه ام... اسمای ترکی و کردی خیلی معنیای قشنگ و اصیلی دارن ولی نمیدونم ثبت احوال میذاره یا نه..آخه دخترخالم میخواست اسم دخترشو بذاره گلسا نذاشتن منم فعلا ایلحان و زانیار تو نظرمه
شیدا
8 فروردین 92 18:18
آره،اسمش خیلی قشنگه،خیلی بدن اگه نذارن اسم بچمو بذارم ایلحان اگه پسر بود
آيشن جون
12 فروردین 92 20:43
سلام ایلحان جون.گل پسر مامان وبابا.شیرمرد فندق پسته لیمو پرتقال تپلی ناز خدا حفظت کنه.مرسی که به من سر زدی.بوس.تو پیوندا مینویسمت تو هم دوس داشتی بنویس