ایلحانایلحان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

نازبالام ایلحان قندعسل مامانی و بابایی

بـــــــــــــــــوس ایلحانم

1392/1/17 12:42
نویسنده : مامان ایلحان
373 بازدید
اشتراک گذاری

ســـــــــــــــلام نفــــــــــــــــــس مامان

ما 13 نرفتیم (بابایی پیشمون نبود) عوضش 16 رفتیم

جمعه رفتیم خارج از شهر طرف های بستان آباد با باباخان نینا،هوا خیلی سرد بود بازم از بیرون رفتن پشیمون شدم اونقدر میترسم که سرما بخوری که نگو بیشتر تو ماشین نشستیم و بازی می کردیم، مامان طلا و خاله لیلا و شهلا رفتن آب گرم (همه رفتن جز امیری و من و شما) منم گفتم ایلحان بخوابه میرم،امیری گفت ایلحانو بسپر به من برو گفتم نه نمیشه اذیت میکنه.....ساعتها گذشت و شما نخوابیدیدناراحت همه برگشتن رفتیم نهارو خوردیم و خلاصه طرفهای 6عصر بود برگشتیم.هوای بد!!!!!!!!!!!!!

ایلحانم عاشق رانندگی شدی اونقدر خوب فرمونو میچرخونی که انگار راننده متولد شدی عســـــــل مامان

ایلحان ،جونم دست شوماخرو از پشت بستی مامانی. خاله شهلا نمیزاره که هی حواستو پرت میکنه نمیزاره رانندگیتو بکنی!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مرجان مامان آران
17 فروردین 92 13:08
گل پسرییییییی خوش خنده همیشه شاد باشیددددددد همیشه به سفر عزیزممممم
خاله شهلا
30 فروردین 92 21:32
ولی خاله جون من تقصیری نداشتما.از بس خاله رو ذوس داری زود زود برمیگشتی نگاهش میکردی.قربون خندیدنت


آره خاله جون ،تو بهترین خاله دنیا هستی.