ایلحانایلحان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

نازبالام ایلحان قندعسل مامانی و بابایی

تو که هستی بهشت نه در زیر پای من در اغوش من است

1392/10/15 8:17
نویسنده : مامان ایلحان
460 بازدید
اشتراک گذاری

ماه شبهای تار من عزیز ترینم بی نهایت دوستت دارم.

.:ایلحان تا این لحظه ، 1 سال و 4 ماه و 19 روز و 11 ساعت و 9 دقیقه و 3 ثانیه سن دارد :.

جوجوی مامان سلام ، طوطی مامان سلامممممممم

توی این ماه ها رشد بچه ها خیلی به چشم میخوره یعنی میشه گفت هر روز، بدون استثنا هر روز یه کار تازه و یه کلمه جدید یاد میگیری و تکرار میکنی..

الان خیلی از کلمه ها رو خوب تلفظ میکنی طوری که آمارش زیاده و من اینجا دیگه نمیتونم برات بنویسم ولی هر کلمه ای که یاد میگیری فیلمشو دارم تا بزرگ شدی بدونی اولین تلفظت نسبت به یه کلمه ای چه جوری بوده..........

میخوام از غذا هات بگم که عاشق کوفته قلقلی، ماکورانی و آبگوشت و قورمه سبزی هستی، و سوپ مخصوص خودت و آشی که با آرد حبوبات برات درست میکنم توی وعده های غذایت هست و ماست که اصلا از یخچال حذف نمیشه باید باشه تا شما غذا بخوری جونکم.

واما از دندونات که بازم خدارو شکر میکنم که اصلا در مورد دندون اذیت نشدی و همشون چند تا چند تا در اومدن و حالا 18 تا دندون داری تو دهنت عزیزکمممممممممم.

و اما شیطونی و شلوغی .....ایلحان راستی شما چرا اینقدر شلوغ تشریف داری؟؟؟؟؟؟؟

هیچ چیزی از دست تو آرامش نداره،هر کی میبینه میگه خدا کمکت کنه ولی همین شلوغ وشیطون بودنت که من عاشقتم مامانی،راحت باش هر کاری میخوای بکن شما الان داری دنیا رو کشف میکنی ........من تسلیـــــم.

روزی هزار بار اسباب بازی هاتو جمع میکنم شما لطف میفرمایید میریزد بهم..........

و ایلحان جونم مامانی فدای چشمات بشه که پروژه ای داریم با این رنگ زرد،رنگ زرد و میشناسی ولی چون نمیتونی اسم رنگهای دیگه رو بگی هر چیزی که میپرسم ایلحان این چه رنگیه میگی دَرد(یعنی زرد) تازه گیها آبی هم یاد گرفتی و توی خیابون هر چی آبی رنگ باشه رو نشون میدی ومیگی آبی،بخصوص مداد رنگی آبی تو.

عاشق فلش کارت هات هستی طوریکه وقتی تاب تاب میکنی و من و بابا خسته میشیم از هل دادن و کنار وایسادن (چون اصلا نمیشه تنهات گذاشت رو تاب از بس ورجه ورجه میکنی) میگیم فلش کارتای ایلحان و شما رضایت میدی به پایین اومدن از تاب.

واعداد رو تا 10 بلدی و میشناسی و اسماشم میگی بجز 4 و 5 ،چند روزه گیر دادی به 11 12 و که اینارم برات بخونم ومن میخونم و شما با صداهایی از خودتون تقلید میکنی هنوز هجی کردنش دستم نیومده میگم بعدا........جون جونی خودم.

اعضای کل بدنتو میشناسی و نشون میدی قلب من.

و یکی اینکه هر وقت تلفن یا گوشی میبینی برمیداری میگی داییییییییییییییی.

و.................تا اینجا بسه ...........بقیه بماند تا بعد پسرکم.

عکسای گل گلابم

عجب آقایی شدی گل پسرمممم

برنامه ای داشتی با این صندلیت عزیزکم فیلمشو دارم برات


زبونت کو ایلحانم؟


الان 7 تا کشور رو از کره جغرافیا میشناسی و نشون میدی.

میپرسم ایلحانم اسم قاره مون چیه؟             میگی: آشییا

میپرسم اسم شهرمون چیه؟      میگی: اَمبیز (همون تبریز)

اینجا داری پخخخخ میکنی تا من بترسم جیییییییییگرم

فدای خنده ی تو که وقتی میخندی چشمات خوشگل تر میشه

داییییییییییییییییی

اینجا خرسی میخواد وایسه

خداجون حواست به ایلحان من باشه.شکرت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)