ایلحانایلحان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

نازبالام ایلحان قندعسل مامانی و بابایی

30 ماهگیت مبارک ترانه ی عشق من

1393/11/28 16:31
نویسنده : مامان ایلحان
1,061 بازدید
اشتراک گذاری

http://sheklakveblag.blogfa.com/ پريسا دنياي شكلك ها

عاشقی کردن با تو، زندگی کردن با نفسای تو، جون گرفتن و آروم شدن پیش تو یه دنیای دیگه است ،باورم نمیشه 30 ماه گذشت و پسر کوچولوی من کوچول موچولوی من آسمون زندگی منو با وجودش رنگین کمانی کشیده که اصلا نمیشد که تصورش کرد.فرشته ی من بازم میگم بهت زمینی شدنت مبارک، بوی مقدس وجودت گوارای وجودم عزیز جان مادر

دردانه ی وجودم

ﻣﺮدِ ﮐﻮچکِ  ﻣﺎﺩﺭ

ﻓﺪﺍﯼ ﻗﺪ ﻭ ﺑﺎﻻﯾﺖ

ﺧﻮﺏ ﺑﻪ ﺣﺮﻓﻬﺎﯼ ﻣﺎﺩﺭﺕ ﮔﻮﺵ ﮐﻦ

ﻋﺸﻖ ﭼﯿﺰ ﻋﺠﯿﺒﯽ ﻧﯿﺴﺖ

ﺣﺴﯽ ﺍﺳﺖ ﻣﺜﻞ ﻣﻮﻗﻊ ﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺻﺪﺍﯾﻢ ﻣﯿﮑﻨﯽ :

ﻣﺎﺩﺭ

و ﻣﻦ ﻣﯿﮕﻮﯾﻢ : ﺟﺎنِ  ﻣﺎﺩﺭ

ﻭ ﺑﻪ ﻫﻤﯿﻦ ﻣﻘﺪﺳﯿﺴﺖ

ﻋﺎﺷﻘﯽ ﺭﺍ ﮐﻢ ﮐﻢ ﺧﻮﺩﻡ ﯾﺎﺩﺕ ﻣﯽ ﺩﻫﻢ

ﻻﺑﻪ ﻻﯼ ﺣﺮﻭﻑ ﺍﻟﻔﺒﺎ ﻭ ﺍﻋﺪﺍﺩ

ﭘﺴﺮﻡ

ﺑﺰﺭﮒ ﺷﺪﻥ ، ﺟﺪﯾﺴﺖ ﻣﺜﻞ ﻫﻤﯿﻦ ﺑﺎﺯﯾﻬﺎﯼ ﺑﭽﮕﯽﺍﺕ ....

اما تو عجله نکن برای بزرگ شدن وقتش که برسد تو هم  بزرگ  میشوی و گرفتار

ﺗﻤﺎﻡ جانﻢ ﺩﺭ ﺗﻮ ﺧﻼﺻﻪ ﻣﯿﺸﻮﺩ .........

ﺗﺎ ﺍﺑﺪ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ❤

ﺗﻮ ﺟﺎنِ ﻣﻨﯽ❤

ﺟﺎنِ ﻣﺎﺩﺭ❤

http://sheklakveblag.blogfa.com/ پريسا دنياي شكلك هاعکسای سفرمون به قشم 

                        Image result for ‫چشم نظر‬‎                            

    

http://sheklakveblag.blogfa.com/ پريسا دنياي شكلك ها

ایلحانی این عینکشو خیلی دوست داره عینکشم استاندارد استاندار خودشم ژله ایزبان

اینجا از نزدیک طلوع خورشید و داشتیم نگاه میکردیم ثانیه به ثانیه بالا اومدن خورشید و چه دلپذیر بود برای من مادر نگاه کردن به طلوع خورشید با کودکم که دنیای منه

ایلحان علاقه خاصی به خورشید و ماه و ستاره و سیاره و کل اجرام آسمانی داره و عاشق منظومه شمسی هستش الان کلا میدونه کدوم سیاره چه رنگی و کدومش به خورشید نزدیکتر و علاقه خاصیهم به مشتری و زحل داره  البته به انگلیسی و منم تا جایی که بخواد باهاش بازی درست میکنم تا به اطلاعاتش اضافه بشه مثلا فرش خونمون منظومه شمسی میشه و همه توپ ها سیاره ها و در موردشون حرف میزنیم

خدایا شکرت

در پناه او

پسندها (4)

نظرات (2)

shıtdıx
5 مرداد 94 19:43
çok Tatli
خلیل
21 شهریور 94 16:29
سلام خواهر من پسرخوشگلی داری ازتون یه خواهش دارم منم صاحب یه پسر شدم میخوام اسمش رو ایلحان بزارم اما متاسفانه ثبت احوال نمیده میگه باید یه کدملی بدین که به اون اسم باشه ازتون تقاضا دارم کمکم کنید یا کدملی ایلحان کوچولو و یا فامیلیش رو با اسم باباش بگین خواهش میکنم در صورت امکان ایمل کنین و یا به این شماره اس بدین 09364803231 بخدا قسد دیگه ای ندارم مرسی من امروز 14مهرماه کامنت شما رو دیدم نمیدونم تا حالا موفق شدین شناسنامه بگیرین یا نه؟