ایلحانایلحان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

نازبالام ایلحان قندعسل مامانی و بابایی

روز مـــــــــــــــادر مبـــــــــارک

1392/2/12 1:22
نویسنده : مامان ایلحان
283 بازدید
اشتراک گذاری

 

خوشبختی یعنی خدا آنقدر عزیزت کند که وجودت

آرام بخش دیگران باشد و

تو آنقدر خوشبختی که خدا تو را **مادر** آفرید.

 

مامان گلم دوستت دارم

 

 

 

 

 

 

 

 

من همیشه فکر میکردم مامانا خیلی با تجربه،اصلا نوعی فرق تو احساس و عملکرد دارن و حالا 8 ماه باضافه 9 ماهه که مامان شدم بدون هیچ تجربه ای از دنیای صورتی دخترانه پا گذاشتم تو دنیای مامانا

ولی اعتراف میکنم که مادر بودن به معنای واقعی مادر خیلی سخته،حالا دیگه بیشتر درک میکنم مامانم چییا کشیده تا من به اینجا رسیدم و قدر مامانمو بیشتر میدونم.

مامان گلم خیلی دوست دارم برای همه چی ازت ممنونم.

خدا جون مامان و بابام دنیای بی همتای من هستن خودت مراقبشون باش.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

شیدا
13 اردیبهشت 92 20:38
ببخشید دیر شد
روزتم مبارک
خصوصی داری


مرسی عزیزم
بابا
13 اردیبهشت 92 22:51
سلام

يه كم هم به فكر شوهر مي بودي بد نمي شد


مرجان مامن اران
15 اردیبهشت 92 21:26
شرمنده عزیزمممممم گذاشتم خصوصی