ایلحانایلحان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

نازبالام ایلحان قندعسل مامانی و بابایی

ماجرای توپ ها و نامه ی نیاز عزیز برای ایلحانم

1392/11/25 10:17
نویسنده : مامان ایلحان
797 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به خوشجیلی خودممممم، جیگر خودمممممممممم، ایلحان نفس ماماننننننن

شیطونکم که خوردنی ترین پسر دنیا شدی، اونقدر حرف دارم برات بنویسم که نمیدونم از کجا شروع کنم الان که دارم مینویسم مثل یه فرشته ی کوچولو خوابیدی اول از همه بگم که این ماه اصلا تایم آزاد نداشتم که بیام اینجا رو برات آپ کنم آخه پسر گلم هر روز برنامه های خاصی داره و منم باهاش پایه دیگه وقت نمیشه........و کلی کارهای خوشمزه و شیطونی که تو پست بعدی مینویسم برات.

حالا برسیم به ماجرای توپ ها و نامه ی نیاز خانوم برای ایلحانم

وقتی پرواز مامان طلا، جور شد که بیاد پیش ما، نیاز کوچولو (دخترِ دختر خاله ی من) دو تا توپ با یه نامه برا ایلحانم فرستاده بود که ایلحانم تا توپ هارو دید 3 ثانیه توجه بفرمایید فقط 3 ثانیه باهاشون بازی کرد یعنی هر چیز تازه ای برای ایلحان اینقدر تازگی داره و تموم. خوب حالا از نیاز جون که امسال هم داره میره آمادگی یه نامه رسیده  که با دست خط خودش نوشته و منتظر جواب هم هست براش اینجا قول میدم که ایلحان بزرگ میشه و خودش با دستهای گلش برات جوابشو میده عزیزم، ممنون.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)