ایلحانایلحان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

نازبالام ایلحان قندعسل مامانی و بابایی

تولد کفشدوزکی ایلحانم عشق من و بابایی

1392/6/3 14:41
نویسنده : مامان ایلحان
3,034 بازدید
اشتراک گذاری

 

و خداوند با تولد تو نعمت را بر من تمام کرد

 

لبخندی زد و اسمان ابی شد

شبهای قشنگ مرداد مهتابی شد

پروانه پس از تولد زیبایت

تا اخر عمر غرق بی تابی شد

در ستاره باران میلادت میان احساس من تا حضور تو حبابی است از جنس هیچ …
از دستان من تا لمس نگاه تو آسمانی است به بلندای عشق …
جشن میلادت را به پرواز میروم در این خانگی ترین آسمان بی انتها ، آسمانی که نه برای تو که تنها برای ما آبیست … تولدت مبارک ایلحانم !


تولدت مبارک یعنی دوستت دارم از ته قلب ، با تمام وجود از ته احساس … عشقم نفسم زندگیم یک ساله شدی عزیزکمممم

 ایلحان عزیزم، تمام لحظه های عمر من و بابایی بدرقه نفس کشیدن توست ؛ به دنبال کوچکترین فرصت بودم تا بزرگترین تبریک را نثار قلب مهربانت کنم …
ورق خوردن برگ سبز دیگری از زندگی ات را تبریک میگویم !
تولدت آذین زندگی ام باد …

 تمام وجودم را در قلبم ، قلبم را در چشمانم ، چشمانم را در زبانم خلاصه می کنم تا بگویم روز تولدت مبارک باد ایلحانم...

به تولد کفشدوزکی ایلحانم خوش آمدید

برای دیدن عکسای خوشگلمون

i116113328_34102.gif

 

 ایلحانم تولدت روز شنبه 92.5.26 بود ولی ما یک روز قبلش که جمعه بود برات تولد گرفتیم 92.5.25.

 اول از همه میخوام از همسرگلم،دوست و همدمم و شوهر بی نظیرم امیر گلم تشکر کنم. امیری که از ده روز قبل تولد ایلحانم همراه و همدمم بود و کارهای تزیینی که باید به سلیقه خودم (البته با ایده های آقایی هم راه می اومدم)درست میکردیم و بعضی شبا تا نیمه های شب (2 تا 2:30)کار میکردیم در طول روز هم وقتی ایلحانمون میخوابید بساط مونو پهن میکردیم چون وقتی ایلحان بیداره اصلا مگه میشه کاری کرد؟ همه چیزو میزد به هم.

بــــــــــــله، امیری که حتی لحظه ای هم منو تنها نذاشت و تولد باشکوهی که به ایلحانم قولشو داده بودم باشکوهتر برگزار شد. امیری که هر چیزی که میخواستم آسمون رو به زمین میدوخت و برام پیدا میکرد و میخرید. امیر عزیزم باوفاترین همسر و مهربانترین بابایی دنیا دوست دارم.

 

شروع می کنیم :   http://www.khavaranshop.com/      از پارکینگ (راهنمای مهمونای گلمون بود)

نمایی از تزیینات خونمون

آذین بندی سقفچشمک

لباس کفشدوزکی ایلحانم که عمه زهرا زحمتشو کشیده بود ولی چون رفته بود مشهد توی مراسم تولد حضور نداشت، دست گلت درد نکنه عمه جونی.

لباس مامانی با ایده های خودش و شاخک های مامان کفشدوزک، دست ساز امیر عزیزم.

کیک کفشدوزکی،سالاد الویه کفشدوزکی با نوشابه، آجیل کفشدوزکی و شروع مراسم با شربت آلبالو و میوه و.......(مهمونی از ساعت 5 تا 8 شب بود)

دفتر یادگاری

گیفت مهمونای دوست داشتنی

سینی پذیرایی کفشدوزکی با چاقوی کیک بری کفشدوزکی

یکی از برنامه های جشن تولد کلیپ خوشگلی بود که بابایی با عکسای ایلحانم از تولدش تا تولدش درست کرده بود.

دایی جونی با ایلحانم و کادوی میموش دایی که میگه(I Love You)

خنده رو ترین پسر دنیا هر روز هر زمان

شما گل پسری هم عالی بودی خنده از صورتت کم نمی شد بغل همه میرفتی و با همه ی دوستام راحت بودی و عکس های خوشگل مینداختی و نانای هم میکردی قربونت بشم واسه خودتت یه پارچه آقاییقلب

 

کادوی بابایی و مامانی نیم سکه بهار آزادی

کادوی مامان طلا و خاله لیلا و خاله شهلا و دایی جون

کادوی مامان بزرگ و زن عمو افسانه وعمه خدیجه و عمه لیلا جون

کادوی دوستای گلم

نوشته ی رو کادوی صفیه جان که برای پاکت کادو هم خیلی زحمت کشیده بود از همون ایده های خوشگل دبیرستانی، صفیه جان یادته ؟؟؟

نوشته ی رو کادوی شیما جان

دعوتیا : دوستای هم دوره دانشگاهی و چند تا از دوستای دیگه ام و عزیزترین دختر خاله ام آرزو و دختر عموهام عاطفه و ژیلا ی مهربون و خونواده ی خودم و خونواده ی امیر جونم دعوت بودن.

خیـــــــــــلی خوش گذشت و من همه ی سعی مو کردم تا به همه خوش بگذره و خاطره خوبی تو ذهن تک تکشون بمونه.

Thanks504.gifhttp://www.khavaranshop.com/

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان محمدحسین
5 شهریور 92 22:54
سلام. عالی بود. پسر گل و نازتون رو هم محکم ببوسید.